++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Tuesday, December 8, 2015

Syafeek bersama artis ternama di Konsert Alumni Bintang



Syafeek ni rakan aku. Aku selalu cerita pada kawan-kawan karoks aku betapa hebatnya Vokal Syafeek ni. Cuma aku pelik mengapa dia belum berjaya menempa nama di Industri Seni. Namun tak lama, rezeki beliau akhirnya apabila muncul pemenang peserta paling popular untuk pertandingan realiti Juara Pujaan RTM. Selepas itu, bakat Syafeek mula menjadi perhatian.

Menurut beliau, selepas program Juara Pujaan, beliau tidak putus-putus mendapat undangan nyanyian di pelbagai acara bersama ramai artis-artis popular antaranya Dayang Nurfaizah, Fazli Zainal, Salma Mentor dan lain-lain.

Pada malam ini, Syafeek bakal membuat persembahan dalam konsert Alumni Bintang bersama ramai artis popular tanahair seperti Jaclyn Victor, Adibah Noor, Dia Fadila, Azharina, Ramlah Ram, Rohana Jalil, dan lain-lain lagi. Barisan artis yang menyertai Raptai adalah seperti dibawah:


Syafeek mungkin membawakan lagu solonya yang berjudul "Tanpa Arah" dan juga akan berduet dengan Nora menerusi lagu "Di persimpangan Dilema" dan Dia Fadila menerusi lagu "Tangisan Marhanies. Apa-apapun aku nak ucapkan good luck untuk Syafeek semoga terus berjaya dalam bidang diceburi.



P/S: Syafeek ni bukan calang-calang penyanyi. Beliau mempunya Ijazah Sarjana Muda dalam bidang kejuruteraan elektrik (Telekomunikasi) daripada France. Kemudiannya, beliau pernah berkhidmat sebagai Management Associate di Maxis sebelum berhenti dan join perniagaan.. 

nak tau lebih lanjut? Usha blog beliau disini: SALAM-dari-France






No comments:

Post a Comment