++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Showing posts with label Santai. Show all posts
Showing posts with label Santai. Show all posts

Saturday, June 5, 2021

Akhirnya Misteri terjawab! Aku berjaya tangkap video sebagai bukti.

Aku ni jenis kadang tidaklah duduk rumah sangat. Selain outstation, aku kadang lebih suka melepak di rumah kawan dan bermalam disana. Yela duduk rumah sorang-sorang memang bosan. Nak dijadikan cerita, beberapa kali aku tidak berada di rumah, pasti akan terjumpa banyak anjis haiwan di koridor rumah aku. Sedangkan masa aku ada di rumah elok je...

Sehinggalah pada satu hari ni, aku berjaya tangkap video sebagai bukti yang punya angkara. Rupanya sekeluarga burung terkukur menumpang tidur di lampu gantung di luar rumah. Aku ni sebagai pencinta haiwan, aku biarkan je. Aku tak pernah menghalau binatang untuk tumpang tidur melainkan mahluk yang membahayakan. Jum layan video ni.



Friday, December 11, 2015

Senyum Kucing

Pelik kan apabila tiba-tibe awak berada disini.. Walaupun awak tidak ada niat langsung nak tengok saya disini saya tetap nak bagi senyuman paling sweet untuk awak. Hehe..



Mwahh.. mwahh.. mwahh...


  




Thursday, December 10, 2015

Kami suka Selfie



Kami memang suka selfie! Aku tak payah cakap la aku memang suka selfie. Tak kisah la orang nak cakap pe. Syok sendiri ke apa janji aku tak susahkan orang lain. Ada kawan yang nak nampak dia xselfie possing macam2 tapi suruh orang tangkapkan gambar. Bagi aku, aku dengan cara aku. Tak suka susahkan orang.

Zaman sekarang pon dah boleh ambil gambar guna timer. So tak nampakla macam selfie kan. Walaupun ada kemudahan timer, selfie tetap jadi pilihan!

Actually, budak kecik tu anak buah aku. Dia ni ada perangai pelik sikit. Kecik-kecik dah pandai nak bersolak. Dia sangat suka disolekkan and melihat wajahnya dalam cermin. Hehe.. Tak pe lah. semoga dah besar nanti comel yer.

Lagi gambar pakcik dia selfie dengan anak buah. Masa ni lepas santai-santai di kampung.