| FORUM | | GEMPAKZ | | LIRIK | | KARAOKE | | PROMOSI | | MyGK | | OSH |

+++++ JEMPUT UNTUK KLIK LIKE @ SHARE ARTIKEL~ +++++

Thursday, December 10, 2015

Kami suka Selfie



Kami memang suka selfie! Aku tak payah cakap la aku memang suka selfie. Tak kisah la orang nak cakap pe. Syok sendiri ke apa janji aku tak susahkan orang lain. Ada kawan yang nak nampak dia xselfie possing macam2 tapi suruh orang tangkapkan gambar. Bagi aku, aku dengan cara aku. Tak suka susahkan orang.

Zaman sekarang pon dah boleh ambil gambar guna timer. So tak nampakla macam selfie kan. Walaupun ada kemudahan timer, selfie tetap jadi pilihan!

Actually, budak kecik tu anak buah aku. Dia ni ada perangai pelik sikit. Kecik-kecik dah pandai nak bersolak. Dia sangat suka disolekkan and melihat wajahnya dalam cermin. Hehe.. Tak pe lah. semoga dah besar nanti comel yer.

Lagi gambar pakcik dia selfie dengan anak buah. Masa ni lepas santai-santai di kampung. 




^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

0 comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Search