++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Thursday, May 20, 2021

Amalan boleh dicuba untuk elak gangguan makhluk halus

Bertahun-tahun ni saya sering mengalami gangguan mistik. Kadang-kadang saya keliru. Apa yang sedang saya alami. Ada benda yang saya tidak nampak tapi sering mengganggu hidup saya. Kena tindih tu biasa.

Kadang-kala saya rasa hanya mimpi namun apabila kerap mengalami dan saya dapat merasa kehadiran sesuatu di sekeliling saya, saya yakin benda ni memang ada. Cuma saya tak tahu apa dia dan saya tidak mahu tahu!

Pernah juga saya pergi berubat di beberapa tempat. Ada yang mendakwa saya tiada apa-apa dan ada juga mendakwa rumah saya ada penghuni. Beliau kata makhluk itu mengerikan namun saya cakap usah cerita kepada saya apa bentuk makhluk itu. Cukupla saya tahu dia ada.

Pernah terjumpa hamba Allah ini dan beliau menyuruh saya mengamalkan apa yang tertulis di kertas dibawah. Kalau ada yang sering diganggu boleh juga amalkan ya.

Saya juga pernah diminta untuk membaca Al-Fatihah, selawat 3x, baca surah An-Nas dan taburkan garam di beberapa tempat terutamanya di depan pintu rumah. Ia perlu dilakukan beberapa kali. Saya harap berkesan untuk menghalau segala makhluk yang mungkin menghuni rumah saya.

No comments:

Post a Comment